goda drinkar en shot och cider:)

igår skulle jag och syster Mailn träffas bara för att komma hemifrån nån timme,blev att vi tog taxi ner till gamla stans trädgård där vi satt å pratade och skrattade,pratade gamla minnen och om festen som ska ske den 25 juli*längtar*
vi kom dit redan vid 20 tiden...
malin bjöd på en p2:a sen blev det en redbull vodka,sen kom patrik våran kusin dit som tagit studenten ,blev kramar och gratlationener och en shot:) den var god hallon tror jag det var.
mycket studenter allså var dte men så klart dte var ju fredag och studentdagen:-)
vi tänkte att vi kom inte ihåg att vi var så högljuda som dom var..
blev uppraggad av en 19 åring liksom...herregud ge er jag är GIFT:-)
halv 10 gick vi därifrån och hamnade på G för att vi visste att håkan var där (morbror)
där gick vi in och där blev det 3 cider.
när jag gick in på G så började vakten prata med mig:) asg han frågade om jag hade alkohol i väskan...hihihih....jag liksom:) nej han kollade och såg bara massa barnkläder och 3 ägg som jag skulle baka på:-)
hahahah...han sa att dte där verkar ju lugnt och garva lite:-)
halv 12 kom  vi upp till mackan och åt hamburgare och en  glass sen tog vi taxi hem:-)

vid halv 1 var jag hemma.

nej en riktigt trevlig kväll för att vara så spontan..

nej nu så är det lördag och david har tagit med Mira till farmor och farfar och kommer hem på måndag:)
jag och dom andra barnen ska ner på stan och titta på EMD som kommer till norrtälje för att upppträda.

ha det så bra

kram kram

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha låter som en rolig kväll! :D

hoppas ni får det kul på EMD nudå :D

2009-06-13 @ 12:51:45
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: Sandra

oh vad mysigt :) vad händer den 25?

2009-06-13 @ 14:22:50
URL: http://habity.blogg.se/
Postat av: camilla

ägg??? *asg...i väskan, hahahahaha

2009-06-13 @ 14:49:57
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0