jobba imorgon

imorgon ska jag jobba på grind dagiset i 5 timmar och sköta köket:-) kl 8.30 -13.30

sen tisdag är det grossgärdet kl 8.30-17.15 som gäller,sen när jag kommer hem så är dte bara att bära sig iväg på föräldramöte på skolan Moa ska börja.Har ju fått klasslista nu:=) fritidsplats har vi fått oxå så nu är allt sånt klart...både inskolning i skola och på fritids nu i maj.

sen efter tisdag vill jag bara ta dte lugnt å vila lite är ju såå sjukt trött just nu,måste gå till sjukhuset å ta massa nya prover för min medecin,men tycker aldrig jag har tid så då får jag stå ut med denna trött het...dumma jag...tandvärk oxå men ingen tandläkare för mig oxå...dumma dumma jag för varje gång jag får ont så blir dte bara värre


nej nu ska jag sova...natt natt


puss å kram


Kommentarer
Postat av: Mickan

hejsan hoppsan! :)

Hoppas allt är bra med dej!

Har börjat läsa din blogg, mkt intressant och rolig ! :)

Vilket dagis jobbar du på?

Kramar Michaela

2009-05-06 @ 17:35:01
URL: http://michelaaajn.blogg.se/
Postat av: Maria

Fin blogg du har

2009-05-06 @ 17:40:50
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0