ska man inte kunna

ja ska man inte kunna   tappa tålamodet och bråka med dom sina barn
*barn bråkar och ska ha sin vilja fram
*syskon bråkar
*barn springer inomhus
*barn blir hysterika
*barn slänger i dörrar
*barn springer ut å in fast man bor i portar så det blir lite spring i trappen,barn har förhoppningsvis vänner som springe occh plingar på i porten för att se om dens vän kan komma å leka.

det är mycket med barn,men ska mna inte kunna ha dte så här som småbarns förälder utan att man känner grannarnas blickar i nacken...
fy fan ...
detta som gör att man tycker det är jobbigt att vara små barns föräldrar,är det rätt allså att barnen ska få som dom vill för att man inte vill ha nått liv för att vad grannarna ska tycka...ja tyvärr så blir dte så...ska man vara tvungen att bo i hus för att kunna få låta sina barn vara barn.

jag älskar mina barn över allt annnat men blir arg påp dom för att ajg tycker dom låter för mycket så vad ska grannarna säga...
helt sjukt.

jag blir så satans arg.

måste bara avregera mig lite...blir lite gråtfärdig :(


Kommentarer
Postat av: camilla

nämen ursch....villka typer...

2009-05-03 @ 17:59:22
URL: http://5barnsmamman.bloggagratis.se/
Postat av: Emma

ursch dom e ju störda!

men hoppas att ni får flytta till hus så ni slipper dom!

2009-05-03 @ 18:42:35
URL: http://emmasfotoo.blogg.se/
Postat av: mams

ja ella de är hemskt att de ska behöva vara så, barn måste ju höras och synas, klagpellarna ska inte få bo på ett område med mycke barn, men jag hoppas att ni kan flytta snart så ni kan leva ett normalt liv utan att tänka på vad grannarna säger....kram

2009-05-04 @ 12:03:06
Postat av: c

hatar grannar. dom är så överskattade

2009-05-09 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0