fredag idag....

ja så har denna vecka gått och dte har gått så bra att jobba och komma in i en ny rytm,det går bättre å bättre för mira på dagis oxå.

idag är Moa på disco med klassen:) åk 0-3...
så är bara hemma med mira som sover och maja som leker...
david har åkt iväg till ekerö för han ska vara hundvakt denna lördag till hanns föräldrars 2 hundar...

söker ju andra arbeten oxå då jag inte har så mycket tider på min förskola som jag jobbar på...ska på interjuv till ett i danderyd på måndag som personlig assistent till en 3 årig flicka som kommer vara varannan helg,vet inte om dte kommer gå då david oxå jobbar varannan helg.
men jag ska dit å se vad dom säger men detta skulle ju vara perfekt verkligen.

nej nu sk ajag mysa med maja

puss å kram alla

Kommentarer
Postat av: Emma Hellström

Roligt att du har börjat blogga igen! :) puss

2009-10-18 @ 22:20:16
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0