ja det här var ett tag sen...

väldigt länge sen nu sen sist jag bloggade,men nu har folk varit på mig så får ta och skriva ett inläg om vad som hänt sen sist...

ja Min lilla älskling Mira har fyllt 1 år..
titta vilken skönhet till dotter...här 2 veckor gammal..

herregud vad tiden går fort....den 2oktober fyllde hon 1 år och den 6 oktober började hennes 3 dagarsinskolning..det gick kanon verkligen..lämnade 2 timmar på fredagen och dte hade gått super bra:)
men nu har jag hunnit börja jobba och har jobbat 2dagar och dom 2 dagarna har mira inte tyckt om.
jag däremot tycker det är kul att vara tillbax på gamla jobbbet..med dom snälla arbetskamraterna:-)

har börjat fundera på tatuering nu med barnens namn...
mmmmm....
ja jag vet inte riktigt vart den kommer hamna...
antingen på vaden eller handen (lite mellan handen och armen)
men men nått att fundera på,blir väll innan sommar iallafall:)

malin och jag har börjat gå kvällspromenader,,superskönt faktist...
nästa vecka ska vi försöka få in gym oxå....

men nu ska jag dra mig till sängs så jag orkar imorgon men måste bara dricka först...sååå törstig,vet inte om jag har drukigt såå bra idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0