födelsedag på fredag...

då fyller jag hela 27 år:) jag vet inte när jag senast firade det med mina vänner...
skulle jobbat heldag men kunde byta så jobbar kväll imorn i ställe 15 -22 och ledig fredag:) åh så skönt:)
nu längtar jag verkligen till fredag...
Älskar mina vänner och vi ska ha super kul..:=)

Emma du är ju så klart som jag jämt säger helt klart bäst...hur ska jag ha klarat mig utan min syster yster i sommar:) All LOVE for you hjärtat:)
imorgon går vi ner å kollar tatueringstid:)
puss å kram

åhhh så GLAD:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Puss på dig, är glad för din skull att du kan vara ledig på fredag så du får ha kul nu. Du behöver det efter allt jobb :D Låter jag lite nedstämd nu är det för att jag tänker baaara på tatueringen just nu och e nervös höhöhööhöh. Love you du e bättre<3

2010-07-26 @ 19:35:27
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0