nummer 2 ....

Mira är så duktig när det gäller att gå på pottan, idag sa hon till att hon behövde gå å så kommer likosm bara nummer 2..:) åhh vad jag glad jag blev,,,hoppade och klappade händerna och sa så duktig hon var:) 'ler' MIRA kolla mest på mig som jag vore knäpp:)
men STOLT mamma..
ska bli kul å se hur det fortsätter..men hon är så duktig...hoppas det fortsätter så här:) händer ju olycker här hemma men absolut inte mycket, och måste ju tänka på att hon bara är 1½ år ännnu:)

prinsesssan!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig hon är :) HIHI... Sötnosen<3

Har ny blogg föresten :) www.ourlovewillbeforever.blogg.se

Puss&kram

2010-07-25 @ 16:32:03
URL: http://ourlovewillbeforever.blogg,se
Postat av: Emma

HAha, låg inne i sängen och skrattade för mig själv du lät så rolig :D Men åååh hon e så duktig, mosters lilla monster :D <3<3

2010-07-25 @ 20:18:47
URL: http://hellstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0