regningt...

usch vilken tråikig dag,regn och blåst;(
får välll iallafall besök av Dan och Emma som ska fira maja som fyllt fem år och då s avi bjuda på köttfärspaj och grönsaker..
hopppas vi kan handla först så allt inför barnkalaset blir klart ....

blir inget gym idag heller och verkar som det blir inställt imorn med..:( men börjar ju måndag morgon igen på gymet innan jag kommeri gång med pluggandet...*längtar*
jag tränar på norrtälje tränings center (ntc) , och dom är så riktigt trevliga där alla.
så blir inget synd ätande för mig inte i helgen...:)

nu är det bara en vecka kvar innnan jag ska på kryssning med david,hoppas det blir bättre väder till dess så vi kan sitta ute på däck...men annars blir det ju iallafall falsk sol vi kan sola under och bada...så nu måste jag ta fram och packa med badkläderna..

ja nog om detta skriver mer ikväll... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0