barnen ska sova..

ska bli en skön kväll för mig själv när david går och jobbar och barnen i säng, Moa ska bara läsa sin läs lääxa för mig nu innan hon ska sova...hon har på börjat sin siffer läxa oxå som hon fick idag,men fick bara skriva 1 :or 2:or och 3:orna bara för att ha kvar nått och att det inte ska bli slarvigt gjort,att hon inte ska stressa:)  hon tycker ju att det ska bli såå kul det här med läxor:)
nej nu så måste jag lägga ner detta med datorn för kvällen och se om jag kankse ska ta fram en tv serie och se nått program exempelvis från kl 20.00

Gick förbi utanför lägenheten där jag ska bo sen och dom vädrade  och har nu tagit ner gardinerna:)

Ola har släppt Album idag oxå yeay, var bara tvungen att få med det i detta inlägg:)

tack och hej och godnatt från mig för kvällen:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0