Twister fitness träning equipment

hej alla vänner!
det var länge sen som jag bloggade lite men nu är jag tillbax :)

jag hålller på fortsätta med min viktminskning och har hittat denna  underbara roliga twister fitness :)
jag twistar som bara den och den är lätt att fortsätta göra för att träningen är kul :)



hemma träning är nått positivt för oss som inte jämt hinner iväg till gymmet fast man skulle vilja, jag kan verkligen rekomendera denna för att få en  viktnedgång som du önskar så börja twista du med :)

299 kr är inte mycket pengar när man vill lykas


http://www.superslim.se/twister-fitness-traning-equipment-storre-platta-diameter-29-5-cm?grp=774305

superslim har en snabb och bra leverans och jag har shoppat från denna sida några gånger och är nöjd med mina varor som jag fått hem!

nu blir det till att fortsätta min viktnedgång och kommer fortsätta använda min platta å twista fram och tillbaka, kom igen du oxå.
jag har haft vänner hemma hos mig som tyckt den verka bra och har provat den och tycker den är om inget annat rolig att röra sig på :) dock vet jag inte om någon av dom skaffat sig någon eller om dom kör med den bara när dom är här!

nej nu blir det en omelett till frukost och sen en snabb pw och kommer avsluta min morgon träning med min platta

ha en grym dag alla vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0